Jos jedna sjetva

Proljeće je izgleda negdje zalutalo, pa je temperatura i danas bila ispod nule, tačnije -6,8°.
I šta preostaje nekom ko je jako nestrpljiv, nego da sije.
Danas sam posijala 20-tak Paeonia Lactiflora i to:
- Early Glow
- Showgirl
- Doreen
- Lotus Queen
- Carina
- Charles Burgess
- Pink Princess................ itd........

Pored toga posijala sam 15-tak Paeonia Rockii.

Prošle godine sam kupila 2 Goji drveta (Lycium Barbarum) i abadva ovu zimu prezimljuju u podrumu. Iako su samo 70 cm visoki, obadva su imali po nekoliko plodova.

Ovako izgledaju skoro suhe Goji bobice.


Neću ih sijati, probat ću ih razmnožiti reznicama. Ove 2 biljke su mi dovoljne, ali ću probati čisto zbog znatiželje. Vidjet ćemo hoću li uspjeti.

A ovo je moja nova biljčica Kalanhoe Bells. Iako još nije potpuno procvjetala, ipak ću vam je pokazati.
Lijepa i neobična.



Nadam se da je zima konačno na "izdisaju" i da ću uskoro moje radove nastaviti u bašti.
Ako bar pola od onog što sam posijala nikne, imat ću pune ruke posla dok sve to presadim u baštu i saksije.
Svejedno, ipak se radujem i jedva čekam.

2 komentara:

  1. Nova biljčica baš vesela.
    Svi smo u iščekivanju proljeća. I ja se nadam da je ovo zadnji talas ovakve hladnoće.
    Moj goji je vani, trebalo bi da preživi. Imao je jedan plod, a iz sjemenki su iznikle dvije biljčice. Tek imaju kotiledone listiće. Brzo je isklijao, poput papričica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoj goji će sigurno preživjeti. Ja svoje nisam posadila u baštu, jer im nisam našla pravo mjesto, tj. još nisam sve isplanirala.
    Sad je važno da moji prežive u podrumu.

    OdgovoriIzbriši