Konačno malo reda

Danas sam bila u velikoj bašti, koja polako dobiva svoj prijašnji izgled. Mjesec dana godišnjeg odmora, nevrijeme i sedmični odlasci u nju su bili uzrok da je izgledala prilično zapušteno.
I pored svega toga, povrtnjak ne izgleda loše.
Ima tu svega po malo. Što je najvažnije, sve je raslo bez pesticida, pa znam da jedemo zdravo povrće.
Ove godine ću po prvi put uzeti sjeme luka i od sljedeće godine pokušati ga sijati.



Bijeli luk je izvađen prije 2 sedmice i već je suh. Tu je i neizbježna rokva.

S obzirom da su mahune jako skupe, a ja ih jako volim, postale su obavezne u bašti.


Stambolke se takođe obavezno siju svake godine.


Tu su i male tikvice.



Pitu od tikve nisam nikad voljela, ali od kad živim u Njemačkom, gdje nema kupiti tikve za pitu, jako je rado jedem. Zato i te tikve sijem.


Tu je i neizbježni party-paradajz, moje omiljeno povrće. Jedan dio u bašti, a jedan u posudama.



Kao i paprika


A svuda između povrća rastu kadifice i neveni. Alisa hvala za domaće sjeme.
U pozadini se vidi cvekla.


Ima tu još malo krompira, kukuruza, kupusčića, začinskih biljaka...........voća



Iako je bašta bila jako zapuštena, polako je dovodim u red. Evo nekoliko cvjetnih detalja.




Moje "malo drugačije" Cosmee










Ovu biljku imam tek 20-tak dana Salvia speciosa "Mystic Spires Blue".
Listovi i stabljika su joj plavo-zelene boje.



Toliko za danas.

Broj komentara: 5:

  1. Nema čega tu nema!Bravo,prava oaza voća,povrća i cvijeća..
    Kad bude gotova pita od tikve,zovi me :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ah draga Alisa, ne pravim je često: 2-3 puta godišnje. Moji ukućani kažu, kad već praviš pitu, onda napravi burek da znamo da jedemo pitu.
    Tikvapita je "gladna", pa nije za muški rod.
    Krenuli moj muž, sin i ja na godišnji odmora i ja kažem kako sam se poželila tikvapite i kako se nadam da ću je jesti. Na to mi sin reče kako sam previše konkretna i kako se on poželio pite (kakve bilo), što nije bio baš kompliment za mene kao domaćicu.
    Alisa, jesi li vidjela kadifice i nevene. Ima ih more, postavit ću jednom sliku iz daljine da vidiš koliko ih je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Da ,upravu si,nije to pita za muške..:D Moj tata,kad pojede tikvenjaču(kako je mi zovemo),kaže,eh sad dajte glavno jelo ovo je bio dezert!

    Vidjela sam nevene i kadifice,baš mi je drago da su uspijeli !Prešli su dug put do tebe:)
    I kod mene su kadifice super,ali neveni su mi loši ove godine.Meni neven prezivi preko zime,ne svi ali dosta njih,pa tako neumorno cvjetaju godinama...

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam znala da i neven može preživjeti zimu. Ipak ću ja ostaviti sjemena za proljeće, a jedan dio ću osušiti za čaj.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vremenom,neven postane trajnica:D Kod mene opstane dosta njih preko zime, i sa prvim suncem počne da cvjeta.Ostavi sjemena jer neznaš hoče li tvoj ostati..I ja uvijek skupim sjemena,a dio osusim za caj...

    OdgovoriIzbriši