Acnistus australis / Iochroma australis






Acnistus australis ili Iochroma australis je predivna egzotična biljka.
Cvjetovi su joj kao kod Brugmansia, samo manji, pa je (u prevodu s Njemačkog) zovu i Australske trubljice.




Uslovi uzgoja su kao kod Brugmansia, znači često zalijevanje i česta prihrana.Prezimljava u svijetloj prostoriji na temperaturi od 5°C do 10°C. Tad je biljka u fazi mirovanja i u tom slučaju joj opanu listovi.
Moguće je prezimljavanje i u toploj prostoriji i u tom slučaju biljku treba redovno zalijevati i prihranjivati.

Ovu biljku sam naručila prošle jeseni, a dobila sam je u rano proljeće.
Već je prilično velika i neprestano cvjeta.

Acnistus australis

Acnistus australi





Prošle jeseni sam kupila i crveni Acnistus, ali mi nije preživio zimu. U proljeće sam direktno otišla kod uzgajivača da kupim novu biljku. Nisam gledala na natpis i kad je procvjetala vidjela sam da sam kupila pogrešnu biljku. Umjesto crvene Iochroma australis kupila sa Iochromu cyaneum. Čak nije crvena nego ljubičasta. Iako je lijepa u svakom slučaju moram imati i crvene brugmansijice.

Iocroma cyaneum

iochroma australis

Broj komentara: 8:

  1. eeee,od kuda izvlačiš sve te divne biljke. Ja prvi put čujem za njih a ti si već ekspert postala za njih. Stvarno ti se divim.
    Ja na žalost nemam gdje sa takvim biljkama koje trebaju svjetlo zimi.Ali zato dođem kod tebe pa uživam.

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja prvi put čujem za ove biljke.Obe su divne,ali ljepša mi je ipak ova sa plavim cvijetom.
    Obraduj nas,Mak,sa još slika od biljaka koje su rijetke kod nas.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma nemam ni ja kud s tolikim biljkama, ali u krajnjem slučaju će ova prezimiti u stanu. Ako to bude slučaj morat ću je prije toga skratiti, jer je prilično velika. Još malo, pa ću biljke morati unijeti u podrum. Moji muškarci koji to rade tad malo ko`fol rondaju, ali je to više šala. Josipa samo ti navrati. Uvijek me lijepo obraduješ kad navratiš.
    Acer69 vjeruj mi da ja zbog puno obaveza ne razmišljam puno o tome koje slike postavljam. Može se desiti da neke postavim više puta, a neke nikako. Ni ovu biljku ne bi ovako posebno predstavila da me ti nisi upitala za nju. Inače i meni je divna, a i obilno cvjeta.

    OdgovoriIzbriši
  4. E, ovaj sam izvještaj čekala. Oni plavi cvjetići su tako fini. Još ako si zadovoljna, a vidimo da jesi, znači da je vrijedi imati.

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš sam zadovoljna. Samo još trebam vidjeti kakva krošnja joj "najbolje stoji". Šalim se, probat ću je češće šišati da joj krošnja bude više okrugla.

    OdgovoriIzbriši
  6. Retriver Sara

    mislim da od razmnožavanja reznicom kod mene neće biti ništa...sva se nekako zgužvala i objesila što mi je jako žao jer mi je plava biljka prelijepa.Mislim da bi još ljepše izgledala kada bi bila okruglasto ošišana.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na kojoj najnižoj temperaturi bi mogla preživjeti zimu? Ovo pitam da li bi mogla preživjeti vani na jugu Jadrana.....

      Izbriši
    2. Temperatura ne bi smjela biti niža od 5C.

      Izbriši