Epiphyllum / Blattkaktus / lisni kaktus


Ponekad imam druge obaveze, ponekad sam lijena, ponekad mi se pokvari laptop, pa nisam u stanju postaviti aktuelne slike.
Zato to sad radim naknadno.
Ove godine su napupali mnogi Epiphyllumi što me je jako obradovalo. Na kraju se ispostavilo da sam kupila nekoliko listova pod raznim imenima, a u suštini to su bile iste sorte.
Prodavači se nažalost koriste svim i svačim da bi na lak način zaradili novac.


Ovako je to izgledalo u proljeće nakon iznošenja kaktusa.



A sad to izgleda ovako. Ovo je samo jedan dio (slika je jako loša, već poznata stvar-naočale, sutra popravni).


Moj kapitalac je i ove godine imao desetine cvjetova.
Mislim da sam ovu sliku već pokazala. Cvjetao je u stepeništu, u vrijeme kad je još bilo mrazova.


 Kad su mrazevi prošli cvjetanje je već bilo na izmaku.


Ovom kaktusu su cvjetovi ogromni. Zbilja nisam znala da jedan kaktus može imati tolike cvjetove.



Ovo je pokušaj da vam dočaram veličinu cvijeta ovog kaktusa u odnosu na cvjetove "kapitalca".



I veliki





Bens Laura 





A sad taj plod izgleda ovako.


 Žuto-bijeli, sličan Bens Lauri, samo malo rjeđi.





Plod sa sjemenom.


Baš me interesije kakvi će biti cvjetovi kaktusa uzgojenih iz ovog sjemena, a posebno iz ploda Bens Laure. U isto vrijeme su cvjetali ovi sa slika, bijeli i rozi.

Nažalost cvjetove bijelog i rosa mi je uništila kiša prije nego sam uspjela da ih uslikam.

Nadam se da ste uspješno startali u novu radnu sedmicu.

2 komentara:

  1. Retriver Sara

    fenomenalno izgledaju, veličina tih cvjetova me zaista oduševljava, krasna ti je zbirka, draga...

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti draga. Zbilja je teško sebi pretstaviti koliki je cvijet ovog crvenog kaktusa - otprilike kao tanjur za kolače (iako i njih ima u različitim veličinama).

    OdgovoriIzbriši