Streptocarpus

Jutros sam stigla iz Bosne i puno toga se promjenilo za 10 dana moje otsutnosti. Iako je jako hladno basta se zazelenila, mnoge biljke cvjetaju, ali ipak nije kao u Bosni.
Najveće iznenađenje su mi priredili moji Streptocarpusi, koje sam uzgojila iz lista ili dijelova lista, koji su počeli da cvjetaju.
Nisu svi, ali ipak dovoljan broj da bi vam ih mogla pokazati.




Iako sam još umorna od puta ne mogu da vam ne pokažem ljepotu cvijeta ovih biljaka.
Naravno, za nekoliko dana će biti puno više cvjetova i biljke će tek tad pokazati svoju pravu ljepotu, ali bez obzira na to mislim da ni ovakve neće nikog razočarati.













Nije Streptocarpus, ali ću vam i nju pokazati: mlada biljka Chirite je takođe počela cvjetati.



Ovo je samo početak, pa su i cvjetovi skromni.
Uskoro bi ih trebalo biti puno više.

Želim vam lijep vikend.

Nema komentara:

Objavi komentar