Epiphyllum "Bens Laura"




"Bens Laura" je Epiphyllum prelijepog bijelog duplog cvijeta čije su vanjske latice blijedo žute.  Registrovan je 1946 godine.




Moj kaktus vrijedno cvjeta već 2 godine i prošle godine je čak imao jedan plod.
Na mom prozoru su prošle godine cvjetali različiti kaktusi, pa ne znam na kom je kaktusu bila pčelica prije nego je sletila na Bens Lauru (molim da se ovo ne shvati pogrešno :) ).
Plod je tokom zime mijenjao boju od zelene do crvene i tek prije 3 dana sam ga otkinula. Na lagani pritisak prstima osjetilo se da je plod zrel i to je bio znak da je vrijeme berbe.

Na ovoj slici se ne može odrediti veličina ploda,


ali na sljedećoj se to odlično vidi.


Za razliku od ploda "Bens Laure" plod kapitalca s crvenim cvjetovima je puno manji.


Za usporedbu:



Kad se rasiječe plod B. Laure fantastično miriši na mješavinu mirisa dinje i kivija.
Moji sinovi su ga probali i kažu da okus liči okusu ličija samo je malo kiseliji kao da nije još potpuno zrel.
Sjeme sam odvajala vrhom noža iako sam to mogla uraditi i na brži način. Naime plod (bez kore) se zgnječi i stavi u posudu s vodom. Za izvjesno vrijeme sjeme se odvoji od ostatka ploda, stavi u cijedaljku i laganim pritiskom prstima ispod mlaza vode se odvoje preostali dijelovi ploda.


Da li se B. Laura ukrstila s žutim, crvenim ili rozim Epiphyllumom saznat ću za nekoliko godina.
Najljepša kombinacija bi bila s crvenim, ali čisto sumljam da je moguća neka bijelo-crvena kombinacija.
Takvu još nisam vidjela.

Želim vam lijep start u novu sedmicu.

Nema komentara:

Objavi komentar