Streptocarpus - aktuelne slike



Već sam vam pokazala početak cvjetanja , a i način razmnožavanja , ( takođe video) Streptocarpusa.
Ipak ne mogu da odolim, a da vam opet ne pokažem ljepotu cvjetova ove prelijepe vrste.


Streptocarpus "Gwen"




Sharlotte


Texas hot chili



Bildunterschrift hinzufügen

Mighty Mouse


Ambiente




Oštećeni listovi će završiti u smeću. Neki dijelovi bi se mogli iskoristiti za razmnožavanje, ali mi mjesto na prozorima treba za nove sorte.



Želim vam lijep start u novu sedmicu.

Naknadno dadane 2 nove sorte u indigo boji.



Procvjetao je i "Black panther"


Broj komentara: 6:

  1. Nisam očekivala da su ovako jednostavni za razmnožavanje i za uzgoj, pa sad imam po nekoliko primjeraka jedne sorte, što mi zauzima mjesto koje bi mi trebalo za nekoliko novih prelijepih sorti. Ako poželiš još neku sortu, tu sam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako lijepo, cvijeće baš za poželjeti. Baš bih htjela pelcere.

      Izbriši
    2. Pozdrav Lili, dobrodošla na moj blog. Rado bih ti poslala listove, ali poštarinu bi morala ti platiti. Meni su preveliki troškovi platiti poštarinu svima koji traže sjeme ili listove. Pozdrav

      Izbriši
    3. Naravno, može. Kako da se dogovorimo? Mislim, kako da pošaljem adresu i to?Pozz.

      Izbriši
  2. Javi se na moju email-adresu, desno na prozoru. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši