Vađenje luka






Danas je moj muž konačno našao vremena da ode u veliku baštu i povadi crveni luk.



Kao i svugdje u Evropi i kod mene je jako toplo. Ipak ne toliko kao na Balkanu, ali dovoljno toplo da se ne usuđujem da tokom dana boravim duže vrijeme vani...jednostavno ne podnosim vrućinu.
Pored toga već nekoliko dana se borim s mojim starim neprijateljem - alergijom, ali i ona polako nestaje.
Dakle moj muž je danas izvadio sav luk i ja sam jako zadovoljna.

S obzirom da jako dugo nismo bili u bašti (ja iz poznatih razloga, a moj muž zbog otsutnosti) prvo je trebao počupati korov da bi se luk uopšte mogao vidjeti.



I onda hrpica po hrpica...


i na kraju lijepa količina domaćeg luka, bez pesticida ili bilo kojeg vida tretiranja.
Uz luk je, kao što se na gornjoj slici vidi, posađena mrkva.
Mrkva i luk su idealne komšije u bio povrtnjaku.

Već je pao mrak kad je sav luk bio povađen, pa mm morao koristiti blic za slike.




Iako je jako toplo i niko nije zalijevao baštu ostalo povrće prilično dobro izgleda.


Paradajza ima kao u priči, neki je već počeo zriti.




 Hokaido tikve


Stambolke i tikve za pitu rastu na kompostu


Oko mrkve bi trebalo počupati korov...


To je bio kratki izvještaj iz mog bio povrtnjaka.
Nastavak slijedi.

Želim vam lijep start u novu sedmicu.

Broj komentara: 9:

  1. mašala, dobro ti izgleda povrtnjak. Posebno paradajzi. Naši su upola manji nego ovi tvoji.Ipak je njima kiša najvažnija a kod nas je rijetko ima.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jeste mašala baš dobar s obzirom da 5 sedmica niko nije ni povirio u njega. Možda je kod tebe sorta takva da su plodovi sitniji. Ima i kod mene sitnijih, šljivar i još jedna bezimena sorta, ali ostali imaju jako krupne plodove.
    Kod mene trenutno opet pada kiša. Da mogu poslala bi ti je...

    OdgovoriIzbriši
  3. Fino, fino...biće luka za cijelu godinu. Kakve su ove hokaido tikve?

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam sigurna da će ga biti za cijelu godinu, ali sigurno za dobar dio godine. Ove Hokaido tikvice su slične našim stambolkama, samo su puno manje (ne mogu narasti veće). Ovdje se najčešće koriste se za pravljenje supe i to je jedan od specijaliteta za Njemce. Inače su tikve jako aromatične.

    OdgovoriIzbriši
  5. Cemi zaboravih napisati, ako želiš sjeme.....
    Dolazim dok malo zahladni.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam baš ljubitelj supe od tikve, ali zato volim one naše bijele kad se ispeku u rerni ili skuhaju sa malo šećera. Ipak, donesi mi dvije-tri košpice jer moji mama i tata jako vole supu od tikve, pa da njih obradujem. Hvala ti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Nema problema, sjemenke će stići. Ni ja nisam ljubitelj te supe, ali moj sin je jako voli. Ja volim baš kao i ti pečenu ili kuhanu stambolku. Možda je sve stvar navike, ko zna..

    OdgovoriIzbriši
  8. Lijepo ti izgleda povrće. Luka imaš lijepu količinu. Paradajzi su ti krasni. Tvoji putnički rastu kod mene i super su. Hokaido tikve super izgledaju, nisam ih još vidijela. Ako budeš imala koju sjemenku više preporučujem se za iduću godinu...

    OdgovoriIzbriši
  9. S povrtnjakom sam do sad jako zadovoljna. Drago mi je da ti je sjetva putničkog paradajza uspjela. Čini mi se da je u onoj pošiljci sjemena bila još jedna sorta, šta je s njom? Trudit ću se da dobiješ i sjeme Hokaido-tikvica. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši