Novi Streptocarpusi






U avgustu ove godine sam iz Rusije naručila 7, a iz Njemačke 1 novu sortu Streptocarpusa.



Pošto su se sorte u to vrijeme tek  pojavile na tržištu cijene nisu bile male.
U većini slučajeva su se prodavali dijelovi lista. Meni su poslali skoro sve cijele listove što s obzirom na cijenu smatram realnim.


Radi se o sljedećim sortama:
1. Drako
2. Kika New
3. 6006
4. Wow
5. 6082
6. 6099
7. Ambra
8. Silvia

O Streptocarpusima i načinu njihovog razmnožavanja sam već pisala, pa to možete pročitati ili pogledati video na označenim linkovima.

Listove ili dijelove lista sam posadila u mješavinu zemlje za sjetvu i perlita. Jedno vrijeme sam saksije držala na prozorskim daskama, ali kad je došlo vrijeme unošenja biljaka one su morale u klijalište.
Ovaj put je klijalište u funkciji više radi nedostatka mjesta, nego zbog samog ožiljavanja ili klijanja biljaka.

Trenutno stanje izgleda ovako.





Otprilike svi listovi manje-više ovako izgledaju.

Streptocarpus koji se u osnovi sastoji od samo jednog lista je takođe na ožiljavanju i do sad je samo jedan dio lista obrazovao  mladi listić. Ostali dijelovi dobro izgledaju, pa se nadam da će se ožiliti bar još 2-3 dijela.

Ovako izgleda taj Streptocarpus u vrijeme cvjetanja.


Ja sam se potpuno zarazila ovom biljkom, a vi?

Želim vam lijep vikend.

2 komentara:

  1. Retriver Sara
    redovno pratim tvoj blog i tvoje dragocjene savjete draga makk. Drago mi je vidjeti da listovi streptocarpusa izgledaju zdravo i napredno...ja ti još nisam zaražena tom biljkom jer mi ona jedna koju imam još nije cvala da bih se uživo mogla uvjeriti u ljepotu cvijeta, haha...no, sudeći po tvojim fotkama, zaista su krasni...uostalom, kao i achimenesi, zar ne?

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš mi je žao R. Sara da tvoj Streptocarpus još nije cvjetao. Kad te jednom očasti lijepim cvjetovima željet ćeš imati i druge sorte. Tako je kod većine onih koji ih imaju, ali možda ćeš ti ipak biti izuzetak. Naručeni listovi tj. dijelovi lista, koji su pokazani na početku ove teme, su već pustili nove listiće i danas će biti presađeni u novu zemlju. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši