Moji Helleborusi / kukurjeci




Prije nekoliko godine sam iz Bosne, iz bašte mojih r. roditelja, donijela jedan kukurjek. Kao i nekoliko drugih biljaka i on me potsjeća na neka davna lijepa vremena.


U međuvremenu se ovaj kukurjek sam osjemenio i uz njega raste još nekoliko mladih biljaka.

Ja volim zeleno cvijeće. Jako interesantno mi je kad neki cvijet pored neke druge boje ima bar malo zelene.

Nakon ovih nekoliko biljaka sa zelenim cvjetovima odlučila sam posijati i neke druge sorte. Naravno, kod sjetve se nikad ne zna kakav će ishod na kraju biti tj. kakvu boju cvijeta ćete dobiti, pogotovo ako u blizini raste više različitih sorti.

Ponekad sijanci naslijede lijepe boje "roditelja", a ponekad su to neke mutne nijanse.

Bez obzira na to meni su svi lijepi, pa i ovaj koji nije za svačiji ukus.



Prekjuče nisam mogla iči u veliku baštu zbog drugih obaveza, ali je moj sin napravio nekoliko slika.



Jedan jako neobične boje.



Nije baš jednostavno jednom rukom slikati, a drugom držati otvoreni cvijet, pogotovo ako je cvijet okrenut na suprotnu stranu od "fotografa".


Zato je pozirao poluotvoreni cvijet.


Nadam se da će i ostali sijanci za nekoliko dana cvjetati.

Želim vam lijep ostatak vikenda

Nema komentara:

Objavi komentar