Sezona Achimenesa




Kao sto vecina vas zna, ja sam trenutno na godisnjem odmoru. Bez obzira na to ne zelim da vam uskratim slike mojih Acimenesa koje sam napravila prije polaska na put.


Osnovne karakteristike Achimenesa sam vec napisala u proslogodisnjem postu.

Ono sto mogu da dodam da je razmnozavanje reznicama zbilja jako jednostavno. Reznice se vrlo brzo oziljavaju u vodi.

Ovako je to izgledalo pred moj put za Bosnu:






Jedna minijatura, Achimenes "Misera"




Vjerujem da su u medjuvremenu i druge sorte obilno cvjetaju i pokazaju svoju stvarnu ljepotu.

Zelim vam suncan vikend, bez kise i poplava.




2 komentara:

  1. krasni su ti, dobro su ime dali ovom sićušnom, i kod nas bi rekli da je "mizeran" - malecki ;)
    natalija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam se tome smijala. Bolje ime mu nisu mogli dati.
      Ne znam jesam li ti pisala o mojoj nezgodi prilikom iznosenja saksija Achimenesa iz podruma. E, pa ponesem ja (ustvari pokusam ponijeti 8 saksija, zemlja je bila suha, pa su bile jako lagane) 8 saksija i naravno sve mi ispanu osim 2...zemlja i rizomici se prospu. Zato je sad vecina zajedno, jer vise nisam znala koja je koja sorta, a sve saksije su bile lijepo oznacene. Uh kako sam bila ljuta na samu sebe....ove godine moram paziti. Lijep pozdra draga

      Izbriši