Achimenes, nesto sasvim novo





Mislim da je svima poznato da volim eksperimentirati. Tako su na red dosli i Achimenesi.



U zadnje vrijeme sam rijetko pisala. Ne zbog nedostatka tema, nego zbog "akutnog" nedostatka vremena. S obzirom da nekom mozda mogu pomoci da umnozi svoje Achimenese za ovaj post sam morala odvojiti vrjeme.

Achimenes "Harry Williams" je visoko-rastuca sorta, koja kod mene u relativno maloj saksiji i bez ikakve posebne njege dostigne visinu od ca.60cm do 80cm.



Razmisljala sam kako bi bilo lijepo da i druge sorte dostignu tu visinu i malo pokusavala ukrstavati druge sorte sa sortom Harry Williams.
I tako je doslo vrijeme da vidim da li sjeme uopste postoji, jer nikad do sad nisam obracala paznju na njega. I stvarno svuda na stabljici sitne kuglice, koje su vidljive golim okom.
Pretpostavljala sam da to ne moze biti sjeme, jer je sjeme najvjerovatnije jako, jako sitno i tesko vidljivo.
Pored toga ove sitne male kuglice su rasle izmedju listova i stabljike, Zneci sjeme nije moglo nikako biti.


Naravno odmah donesem lupu, koju se obavezno koristim prilikom mojih "istrazivanja" (tako je to kod osoba koje nose naocale).
Na stabljici su jednistavno rasli mali rizomici velicine 1mm do 3mm.
S obzirom da mi je to bila kao fatamorgana uzela sam druge naocale (one za sitna slova :) ) i pazljivo pobrala to nesto.
I zbilja, na bijelom papiru se bez sumlje moglo vidjeti da su to mali rizomi.



Ovo naravno nema veze s mojim oprasivanjem. To je ocito pojava koja se desava kod odredjenih sorti.
Ja jos uvijek cekam sjeme i nadam se da ce iz njega poslije nici bar jedna biljka s drugacijim cvijetom.

Ne znam da li je ovu pojavu vec neko primijetio.
Rezime: ja sam odusevljena.

Lijepo je odgojiti biljku iz sjemena. Lijepo je od sjemena do cvijeta cekati 5 godina.
Lijepo je imati rizome u zemlji, a i na stabljici.

Zelim vam lijepu jesen.










Nema komentara:

Objavi komentar